torsdag 1. januar 2009

Så er det slutt på dette året,og her sitter jeg med masse forvirrende tanker om hva som kan skje i 2009.Finanskrisen har slått ut i full blomst i Spania og den svake norske kronen, og også et vanvittig svakt pund kontra euro,skaper kjempeprobleme her.
Klokken er 05.00,men jeg har ikke lyst til å legge meg riktig ennå.
Vil bruke litt tid på tanker på det året vi nå går inn i.
Selv tilhører jeg den generasjonen som ALDRI har opplevd krig eller store kriser,og jeg kan ikke i natt få tankene vekk fra den forferdelige negative utviklingen hele verden nå opplever.
Alt hva ekstemvær kan ødelegge, hva muslimene gjør mot sine egne,hvordan svekkelsen av den norske kronen påvirker alle pensjonister, som bor hernede.
Alt jeg ønsker mine blogg-venner er at alle får beholde jobben sin,verner om kjærligheten og har et positivt syn på 2009.

Ønsker dere alle et Nytt År fyllt av kjærlighet og håp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt nytt år. Det går nok bra, skal du se.