onsdag 18. februar 2009

Kontaktproblemer!

Omsider er jeg tilbake.Det er en stund siden sist,men det er ikke p.g.av at jeg ikke har hatt tid eller vært sløv.
Nei feilen ligger hos selskapet som leverer signalene.De lover 3000Kpbs men de siste ukene har jeg hatt kun 120-350,og det er alt for lite til å laste ned bilder.
Etter å ha kranglet med de telefonisk i flere dager reiste jeg idag til deres kontor i Fuengirola og truet de med anmeldelse om de ikke fikk fart på seg og leverte den varen jeg hadde kjøpt.
I deres annonser(se bildet),lover de både gull og grønne skoger,nærmest gratis,men slik fungerer det ikke.Først må du kjøpe en antenne som koster 270 euro,så kommer monteringsgebyr på 100 euro i tillegg ,pluss en månedlig avgift på 20 euro,om du vil ha full speed.
Forstå annonsen den som kan!Jeg gjør det ikke.
I allefall hjalp truselen og jeg bare håper hastigheten er like bra imorgen.

Ingen kommentarer: