mandag 12. oktober 2009

Signalproblemer!!!!!!!!

Tenkte å legge inn noen bilder av all den deilige maten mine naboer kommer med.De vil ikke at jeg skal sulte,og det gjør jeg heller ikke.
Bildene får komme en annen dag.
Er nå inne i 2.uke av rehabiliteringsfasen.Fy så kjedelig!Skulle ønske jeg var født med litt mer tålmodighet,så hadde jeg kanskje taklet dette bedre.Smertene gjør meg ikke noe,men fy søren så lange dagene er.Sover knapt 4 timer(i sittende stilling)så da sier det jo seg selv at døgnet kan bli litt langdrygt.
I dag skal Tom gå en liten tur med meg.Gleder meg til å se hvor langt jeg orker.
Solen skinner.Det er 30+ så sånn sett er det jo helt topp,men nå sitter jeg jo for det meste inne.Vil ikke ha misfargede,brune arr.Derfor holder jeg meg borte fra solen.Trist,men sikkert godt for resten av kroppshuden også.

Ingen kommentarer: